سنت نیوزی ها

يكشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۱۱ ق.ظ

بیسواد کیست...؟

به گزارش سنت نیوزی ها؛به نقل از سایت طایفه هوت رخشانی؛
اگر مسئولان سیاسی نظام حرکت شان به گونه ای باشد که دل غرب را شاد کند، زمان شروع انحطاط فرهنگی فرا می رسد. هرکسی فکر کند که می توان با فرهنگ غرب مبارزه کرد ولی از نظر سیاسی به غرب چرخش داشت یا خائن است یا بی شعور و یا مامور است و یا بی سواد.

متاسفانه تجمل، زیبایی پرستی، رفاه زدگی، افراط در میهمانی های آن چنانی به حدی است که اگر بخواهیم به سال های قبل از فوت امام برسیم کار بس مشکلی در پیش داریم. شما سری به وزارت خانه ها بزنید، گلدان های گل های زینتی را که از مال مردم فقیر تهیه می شود ببینید، میز و صندلی ها، دیگر میز و صندلی های اول انقلاب نیست. سفره ها دیگر آن سفره ها نیست. ریخت وپاش ها دیگر به قدری است که دل هرکسی را به درد می آورد. این ها همه برای این است که شعارهای انقلاب را جدی نگرفته ایم.

من بارها گفته ام که رهبری معظم انقلاب را باید از گزند انتقاد دور داشت. رهبری مقام بزرگی است و ما به رهبر در مواقع حساس شدیدا نیازمندیم. ولی از رهبری که گذشت در هر کسی و در هر مقامی اگر بخواهیم موثر باشد، مقام هرچه بالاتر است باید انتقاد شدیدتر باشد تا طرف احساس قدرت نکند و قدمی برخلاف مصالح انقلاب و اسلام برندارد. امام فرمود انتقاد بلکه تخطئه از موهبت های الهی است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۹
sonat news

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی