سنت نیوزی ها

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۳۳ ق.ظ

سردار قاسم سلیمانی(سرباز ملت)

عکس نوشته سردار قاسم سلیمانی سرباز ملت در سنت نیوزی ها تهیه و آماده دانلود می باشد.


سردار قاسم سلیمانی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۳۳
sonat news

عکس نوشته /دیدار مسئولان ستاد سرشماری نفوس و مسکن با رهبر انقلاب را در وبلاگ سنت نیوزی ها مشاهده کنید.

سنت نیوزی ها

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۰۴
sonat news
سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۴۵ ق.ظ

چرا و چگونه از ازدواج نترسیم؟

به گزارش سنت نیوزی ها به نقل از وبلاگ قوری، ازدواج و تشکیـل زندگی مشترک یکی از مسائلی است که ممکن است برخی را به وحشـت بیندازد. با این وجود اگر بدانید ازدواج مستـلـزم چه مواردی بـوده و هـمـچنین انتظارات شخصی خودتان رانیز معین نمایید، می‌توانـیـد بـه راحـتــی به ترس از ازدواج غلبه کرده و با درک کامل تصمیم بگیرید کـه چه زمانی ازدواج کنید.


مراحل:

۱- ابتدا باید برای خودتان معین کنید که دقیقاً از چه چیز می‌ترسید: بیشتر افراد از خود ازدواج نمی‌ترسند، بلکه از حواشی و احتمال وجود شکست در آن وحشت دارند. احساس می‌کنید که چه تغییری ممکن است ایجاد شود؟ بدترین تصویر ذهنی که شما را در مقابل ازدواج کردن خلع سلاح می‌کند، در ذهن خود مجسم کنید.

۲- ترس‌هایتان را مخاطب قرار دهید: اگر والدینتان ازدواج ناموفقی را تجربه کرده اند و تنها به این دلیل که آنها زندگی خوبی با هم نداشتند، شما نمی‌توانید نتیجه بگیرید که در زندگی مشترکتان موفق نمی‌شوید. اگر احساس می‌کنید که ممکن است در نهایت کارتان به جدایی ختم شود، لیستی از مواردی را که می‌توانید انجام دهید تا نتیجه موفقیت آمیز گردد بر روی یک برگ کاغذ یادداشت نمایید. تمام صحنه‌هایی که باعث ایجاد ترس در شما می‌شود را مجسم کنید و سپس به این مطلب فکر کنید که برای بهبود اوضاع چه قدمی می‌توانید بردارید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ شهریور ۹۵ ، ۱۰:۴۵
sonat news
سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۴۳ ق.ظ

اگردرسوریه نجنگیم....

به گزارش سنت نیوزی ها به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، «کسی که از اینجا میرود در عراق یا در سوریه به‌عنوان دفاع از حریم اهل‌بیت در مقابل این تکفیری‌ها می‌ایستد، درواقع دارد از شهرهای خودش دفاع میکند.» ۹۵/۴/۵

«اگر اینها مبارزه نمیکردند، این دشمن می‌آمد داخل کشور، ما باید اینجا در کرمانشاه و همدان و بقیه‌ی استانها با اینها میجنگیدیم و جلوی اینها را میگرفتیم.» ۹۴/۱۱/۵
پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR طرح «اگر در سوریه نجنگیم...» را براساس بیانات رهبر انقلاب اسلامی درباره‌ی حضور مستشاری جمهوری اسلامی ایران در درگیری‌های سوریه منتشر می‌نماید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ شهریور ۹۵ ، ۱۰:۴۳
sonat news