سنت نیوزی ها


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سنت نیوز؛ هدف شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه عرب از فشار بر جبهه مقاومت چیست؟ این اصلی ترین سوالیست که ذهن جامعه اسلامی را در گیر خود کرده است؟

حمله به یمن ، تهدید سوریه به درگیری مستقیم، تروریستی خواندن حزب الله لبنان و حشدالشعبی عراق به علاوه اتهام زنی های مکرر به ایران رفتارهای کودکانه ای است که به بهانه جویی معروف می باشد.

وقتی یک کودک خواسته ای دارد که اجابت نمی شود بهانه جویی کرده و به در و دیوار میزند تا جایی که حتی به بزرگان خود هم توهین می کند.

داستان اصرار شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه عرب و به خصوص سعودی ها به تحریم و جنگ و تروریست پروری یک مصداق سیاست کودکانه در عصر کنونی است.

عناصری که خود را پدر خوانده مسلمین می داند و سعی در ایجاد مافیای قدرت در استراتژیک ترین منطقه عالم را دارند با رغیبی رو به رو می شوند که او را یک سر و گردن از خود بالاتر می بیند و این تازه اول داستان قدیمی حسادت است.

پس از گذشت چندی در می یابند که تصوراتشان نسبت به رغیب اشتباه بوده و رغیبشان نه تنها یک سر و گردن برتر از آنهاست بلکه جثه نحیف و کم جانشان در برابر او گویی هیچ است؛ اینجاست که با واقعیت رو به رو شده و در می یابند که بی جهت تاکنون خود را هم شان وی می پنداشته اند.

 

حالا نوبت به رجز خواندن، بدون جهت بهانه گرفتن و حتی آدم اجیر کردن برای لطمه زدن به حریف است و این کار ادامه دارد تا جایی که از هیچ ترفندی حتی هم دستی پا شیطان برای براندازی دشمن ابا نمی کنند.

اما پایان برای این کودکان تلخ است چون قرار الهی بر باختشان است؛ ممکن است حریف برخوردی سخت و خشن نشان دهد و یا به مثل همیشه حرمت بزرگی خود را فدای خامی کودکان سرخورده نکند که از مرگ برایشان تلخ تر است.

کودکانی که همه چیزشان را از دست داده و تنهای تنها با سینه ای پر از نفرت، حرص می خورند و عذاب می کشند تا جایی که عاقبتی جز مرگ نصیبشان نخواهد شد.

و خداوند قدرت برتر است.

 




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۵
sonat news

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی